ilkokul sıraları zor

 

ilkokul sıralarında olmak aslında çok zor...sonuçta önünüzde kocaman bir hayat var ve siz oralarda o sıralarda ders öğreniyorsunuz hayatı değil. eğitimimiz boyunca ders ders ders ve hayata adımımızı attığımız anda apışıp kalıyoruz. burası neresi ben nereye düştüm be abi diyoruz içimizden... halbuki bizi sınavlara değilde hayata hazırlasalar güzel olmazmı?

neyse şimgi geçelim bunları ilkoul daha doğrusu ortaokul ve lise arkadaşlıkları...onlar o kadar güzeldirki bazen gerçekten gerçek dostlar kazanırız. tabi bunun yalanlarıda var ama biz onları bırakalım boşverelim biz güzel dostluklara bakalım.

benimde çok güzel bir dostluğum var beş kişilik bir grup. çok anlaşıyoruz birbirmizle. çok gerçekçiyiz iyiyiz ve birbirmizi gerçekten çok seviyoruz kardeşimiz olarak görüyoruz birbirimizi. tabi grup içinde her insanda olduğu gibi kafa yapısı var yani beş kişilik grup içinde (isimlerini vermek istemiyorum onun yerine takma isimler kullanıcam) ben ve grupça RNéEEsmé kısaca RNéE dediğimiz kişiyle  daha çok anlaşıyoruz. gırgır şamata tıngır mıngır tam gaz ilerliyo. çizimle uğraşan almanyalı (türk ama almanyada bir süre yaşadığı için almanyalı diyorum) aslında grup olarak çok komik bir ad taktığımız dürümcümen diye ama benim vetRAX demek istediğim ve grubumuzun en sessiz sakin olanı yanakları puf puf olanı bizim eti puf dediğimiz ama benim yine YuuK! demek istediğim arkadaşım daha iyi anlaşırlar. ikiside sessiz sakin kendi hallerinde hayat bize ters benim kafam tıkınmakta uyumakta derslerimde ve (pardon) kıçımda tarzı bir yaşam sürüyorlar  :D geldik beşincimize o grubumuzun en çoookk güleni ağladığı hiç görülmeyen cadı ama tatlı ve hepimizlede hemen hemen aynı yapıda olan sonradan katılmış kimsenin bir ad bulamadığı ama benim burada magiSSa demek istediğim arkadaşım.

işte biz böyleyiz..

halimizden o kadar memnunuzki yani çin seddi gibiyiz yıkılmaz hep ayakta duran güçlü kişileriz. onları çok seviyorum. ve birbirimizi hiç bırakmayacağız hele bi bıraksınlar kafalarını gözleirni kırarım onların

:D

      LOsAsT 

          her zaman güç bende !

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !